Logo

Storingsdienst

Tekengebied 1_2
Tekengebied 1_1
Tekengebied 1_3
Tekengebied 1
previous arrow
next arrow

Storingsdienst

Storingsdienst door WIMA Airco

De kernwaarde klantgerichtheid is onder andere gebaseerd op de servicegerichtheid naar de klant toe. Onder dit kopje hangt voornamelijk de storingsdienst. Wanneer u een storing meldt bij WIMA Airconditioning, dan wordt eerst geïnventariseerd om wat voor storing dit gaat. Naar aanleiding van de urgentie van de storing wordt hierop geacteerd. U kunt er vanuit gaan dat binnen 24 uur een monteur van WIMA Airconditioning uw storing op een professionele manier komt verhelpen.

STAP 1: ADVISEREN

We beginnen met het grondig analyseren van de gemelde storing. Op basis hiervan geven we direct advies en bepalen we de urgentie van het probleem.

STAP 2: ACTIE

Ons team staat klaar om snel en effectief actie te ondernemen. We zorgen ervoor dat een monteur binnen 24 uur ter plaatse is om de storing te verhelpen.

STAP 3: NAZORG

Na het oplossen van de storing bieden we uitgebreide nazorg om ervoor te zorgen dat uw systeem optimaal blijft functioneren en u geen verdere hinder ondervindt.

WBack To Top